webinar materiale:
B2B marketing measurement

Her kan du tilgå alt materialet fra webinaret om B2B Marketing Measurement.

B2B Marketing Measurement

Se webinaret og hør Senior Partner og co-CEO i IMPACT Extend, Thomas Obelitz Høgsbo-Rode dele ud af sin viden om, hvordan du kan arbejde mere effektivt med B2B marketing. Du får blandt andet en indsigt i de udfordringer som opstår i en B2B marketingafdeling, og vigtigst af alt hvordan du løser disse.

Webinaret er for dig der gerne vil finde ud af hvordan, du kobler marketing og salg sammen. Du får et indblik i hvordan marketing kan være med til at generere omsætning for din B2B forretning.

Når vi tænker B2B er det primært organisationer som har en længere salgsproces, der er forholdsvis kompliceret, og hvor der er et behov for at genere leads. Ydermere omhandler det også dét, at arbejde med leadsene i en længere periode inden de ender med at blive til et salg.

Thomas kommer med nogle vigtige løsninger til diverse problemstillinger inden for B2B verdenen. Der bliver b.la. lagt vægt på lead generering, og hvordan du kan optimere dine kampagner ud fra hvilke leads der ender med, at blive til et salg. Du får også mere viden om analysering alle touchpoints – eks. hvilket content der performer bedst i forhold til at skabe omsætning.

For flere af IMPACT Extends kunder står online leads nu for 20-30% af omsætningen i en stor organisation, som arbejder globalt med messer, konferencer m.m. og lange salgscyklusser på 6-9 måneder. Men for at nå dertil der kræver det, at man har koblet sine forskellige datakilder sammen og har et indblik på den fulde kunderejse.

Ønsker du flere indsigter i hvordan du kan arbejde med B2B marketing og dermed skubbe en stor del af omsætningen ved dette, så se materialet nedenfor.

Se det optagede webinar

download materialet

Ønsker du at tilgå materialet som Thomas gennemgik i webinaret, så download det nedenfor.

 

Har du brug for en snak omkring B2B marketing measurement?

Udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig så du kan få en god sparring omkring dine eventuelle udfordringer samt spørgsmål omkring B2B Marketing Measurement.